Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Συλλογή εικόνων με το Camptasia Studio


Χθες λοιπόν αποφάσισα ότι είχε έρθει η ώρα για το πρώτο μου screencast. Κατέβασα το Camptasia Studio το οποίο μας είχε προτείνει ο καθηγητής μας το εγκατέστησα γρήγορα γρήγορα και άρχισα να το εξερευνώ. Είχα διαβάσει κάποια posts συμφοιτητών μου που περιέγραφαν την διαδικασία δημιουργίας ή τι προβλήματα συνάντησαν και πώς τα επίλυσαν, ωστόσο αποφάσισα να ξεκινήσω μόνη μου και αν έβρισκα δυσκολία ήξερα που να απευθυνθώ εκτός από το google. Για καλή μου τύχη δεν συνάντησα πολλά προβλήματα και συνήθισα σχετικά γρήγορα το πρόγραμμα .Είναι αρκετά εύχρηστο και ό,τι χρειάστηκα το βρήκα μέσα από τα hints του προγράμματος αλλά και από το βοηθητικό screencast  που είδα στην αρχή μετά την εγκατάσταση.
Το πρόβλημα ήταν ότι δεν είχα μάθει κάτι για να το επιδείξω. Καθώς όμως εξερευνούσα τις διάφορες επιλογές πάτησα την επιλογή Import Data και σκέφτηκα ότι έτσι μπορώ να βάλω τις δικές μου εικόνες και να τις παρουσιάσω σε ένα βιντεάκι . Το έκανα λοιπόν έβαλα και ένα τραγουδάκι να ακούγεται και Ιδου!
Εδώ παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η παραπάνω διαδικασία  


 Και εδώ το τελικό μου βιντεο 
Κάτι που μου έφαγε τον περισσότερο χρόνο ήταν η εισαγωγή του τραγουδιού. Δοκίμασα πολλούς τρόπους τη μία το ηχογράφησα έχοντας την επιλογή  Audio on από το youtube ήταν δυνατά , την άλλη ακουγόταν θόρυβος μετά ήταν πολύ μεγάλο πώς να το κόψω (;)και κάτι τέτοια θεματάκια. Αν είχα δει κάποιον άλλο να το κάνει ή αν ρωτούσα κάποιον που ήξερε θα με γλίτωνε από το ψάξιμο ωστόσο τα κατάφερε μόνη μου ψάχνοντας απλά το πρόγραμμα και πιστεύοντας ότι σίγουρα κάπου υπάρχει η λύση στο πρόβλημά μου.
 
Πάντα είμαι επιφυλακτική έως και φοβισμένη όταν ξεκινάω να μάθω/ ασχοληθώ με κάτι καινούργιο.(κάθε αρχή και δύσκολη δεν λένε;;) αλλά όχι στην περίπτωση αυτή τουλάχιστον όχι τόσο όσο νόμιζα. Νομίζω τελικά ότι θα χρησιμοποιώ πιο συχνά την μέθοδο των screencasts είναι πολύ παραστατικά και άμεσα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου