Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Περιήγηση στο igoogle

Καθημερινά χρησιμοποιώ το διαδίκτυο και έχω κάποια αγαπημένα μέρη που επισκέπτομαι Διέγραφα σπάνια το ιστορικό οπότε ότι επισκεπτόμουν συχνά ήταν εκεί και όταν έγραφα το πρώτο γράμμα στη γραμμή αναζήτησης του firefox μου εμφανιζόταν αμέσως. Μετά από ένα μάθημα όμως σε θέματα ασφάλειας αποφάσισα να διαγράφω συχνά το ιστορικό και τα cookies.Έφτιαξα λοιπόν τους σελιδοδείκτες μου και τα αγαπημένα αλλά πάλι κάτι έλειπε..
Κοίταξα την αρχική μου και ήταν απλά το google πείραξα τις διάφορες επιλογές και  ανακάλυψα το igoogle!Μπορώ να προσθέσω διάφορα  gadget για ενημέρωση ψυχαγωγία  και ό,τι χρησιμοποιώ πολύ συχνά π.χ. να μαθαίνω τον καιρό ,να ψάχνω για μουσική στο youtube  κλπ. Έτσι έχω πιο εύκολη και άμεση πρόσβαση σε ό,τι θέλω.
Γενικά επειδή χρησιμοποιώ τον υπολογιστή πολλές ώρες για τα μαθήματα προσπαθώ να κάνω πιο αποδοτική τη χρήση του ώστε να μην κουράζομαι και ψάχνω τώρα τελευταία τρόπους για να με διευκολύνω έτσι προέκυψε το συγκεκριμένο μαθησιακό γεγονός
Στο βίντεο που ακολουθεί κάνω μια περιήγηση στο πώς το έφτιαξα και το όρισα ως αρχική.




Υ.Γ 1. Δεν γνώριζα ότι μπορείς να ορίσεις ως αρχική μια σελίδα απλά σύροντας το  url στο εικονίδιο της αρχικής .
ΥΓ2.Κάτι που δεν έδειξα στο βίντεο είναι ότι πρέπει να συνδεθείτε με το gmail για να αποθηκευτούν οι αλλαγες σας αλλά και για να δείτε το περιέχομενο.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου