Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

"Κλείδωμα " των tweets

Είδα σε κάποιους στο twitter δίπλα από το όνομα τους να υπάρχει ένα λουκέτο
και όταν προσπάθησα να δώ το προφίλ τους ενώ δεν ήμουν συνδεδεμένη στο twitter εμφανίστηκε η εξής εικόνα 
Αντίθετα στο δικό μου προφίλ το οποίο δεν το είχα κλειδώσει μπορούσα να δω όλα τα tweets μου ακόμα και αν δεν ήμουν συνδεδεμένη ή είχα λογαριασμό.
Εγώ έκανα μια αναζήτηση στο google "how to protect your tweets " και βρήκα αμέσως από το answers.yahoo την απάντηση.
Αν θέλετε να προστατέψετε και εσείς τα tweets σας είναι πολύ απλό. Πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις (Settings) κάτω κάτω υπάρχει η επιλογή Tweet Privacy   και κάνετε τικ στο Protect my tweets.Στη συνέχεια Save και τελειώσατε!

Το παραπάνω το έμαθα εντελώς τυχαία , και πάλι , επειδή απλά μου κέντρισε το ενδιαφέρον και ήθελα να κάνω κάτι παρόμοιο.Απλά πια προσπαθώ περισσότερο να βρω κάτι μόνη μου παρά να ρωτήσω κάποιον που θα το γνώριζε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου